Türkiyədən mənzil almaq istəyən Azərbaycan vətəndaşı hansı prosedurlardan keçməlidir?



Torpaq sahəsi alınıbsa, fərdi şəxslər və şirkətlər, aldıqları torpaq üzərində layihə həyata keçirə biləcəklər. Ancaq bu layihə 2 il ərzində müvafiq nazirliyin təsdiqinə təqdim ediləcək. Ev alqı-satqısı zamanı Tapu Müdürlüyünə (Daşınmaz Əmlakın Dövlət Qeydiyyatı Müdürlüyü) müraciət edilməlidir. Bunun üçün bu sənədlər təqdim edilməlidir; * Şəxsiyyət vəsiqəsi və pasport; * Oturum izninə tabe olanların Emniyyet Müdürlüyündən alacaqları rəsmi sənəd; * Etibarnamə istifadə edənlərin etibarnamə əsli və notarius tərcüməsi. * Ev alış-veriş əməliyyatlarında xərclər; Bir Azərbaycan vətəndaşının qarşılaşacağı xərclər isə belədir; * Alqı-satqı vergisi; * Dövriyyə ödənişi; * Pasport tərcüməsi; * Eskiz ödənişi. Alınan mənzilin tapusunu (qeydiyyat sənədini) alma əməliyyatı üçün  Hərbi Təhlükəsizlik araşdırması səbəbiylə prosedur 45 gün çəkə bilər. 

5 views0 comments